Aanbieding!

Grote bossen Tulpen

(41 klantbeoordelingen)

17.9539.95

Het tulpenseizoen loopt langzaam ten eind, haal nu nog een grote bos tulpen in huis. Happy Tulips, daar wordt u toch ook vrolijk van?!

Regulier bezorging: 2-3 werkdagen
Avondlevering: Voor 11.30 besteld ‘s avonds geleverd (+ € 3,50)

Wissen
EAN: 8713626068218 Artikelnummer: 001 Categorieën: , Tags: ,

Beschrijving

Schitterende tulpen rechtstreeks uit de kwekerij. Ontvang grote bossen van 50 tulpen (5×10) in verschillende kleuren.

Meerdere opties:

    • 50 tulpen – 1 kleur
    • 100 tulpen – 2 kleuren
    • 150 tulpen – 3 kleuren
    • 200 tulpen – 4 kleuren

200 tulpen in 4 kleuren

Wilt u grotere hoeveelheden bestellen voor bijvoorbeeld uw relaties of uw medewerkers? Stuur ons een e-mail en we kijken samen naar een goede invulling.

Levertijd: 2-3 werkdagen

41 beoordelingen voor Grote bossen Tulpen

  1. Jacqueline De vries (geverifieerde eigenaar)

    Ja jammer dat je er geen kaartje bij kan doen en dat je geen bezorg datum krijgt?
    Maar ben benieuwd hoe mooi de super grote bos gaat zijn.

    • Arjen

      Hallo Jacqueline, via bestelnotitie kun je berichtje voor de ontvanger erbij doen. Deze boodschap wordt dan op de leverbon afgedrukt.
      De leverdatum was door het grote (wisselende) aantal bestellingen moeilijk in te schatten. Door beperkte capaciteit bij ons en de bezorger. Je kunt uitgaan van 2-3 werkdagen.

  2. Erik (geverifieerde eigenaar)

    Afgelopen maandag tulpen besteld voor onze dochter die vandaag jarig is.
    Bij de notitie gevraagd of de tulpen vandaag geleverd kon worden omdat we de Corona adviezen opvolgen dus zelf niet naar haar toe gegaan.
    Vanmiddag is de prachtige bos bij onze dochter afgeleverd met een kaartje erbij ‘Happy Birhtday’
    Top service !
    Heel erg bedank voor de extra aandacht.

  3. Bloeme Tuin (geverifieerde eigenaar)

    Grote bos tulpen voor een prima prijs incl verzorgen. Je moet wel evenrekening houden dat het binnen een week verstuurd kan worden. Je wordt op de hoogte gehouden wanneer het precies aan komt via je mail.

  4. Birgit Hartman (geverifieerde eigenaar)

    Super! Mooie bosjes, snel geleverd – binnen 3/4 dagen zeker. Ik heb al 2 keer besteld en ze verdeeld, buren, familie, ziekenhuis.

  5. Azra Schubring (geverifieerde eigenaar)

    Ik heb drie bestellingen op een dag geplaatste. Twee zijn op tijd geleverd maar een is vertraagd. Ik kreeg melding dat het pas op dinsdag bezorgd gaat worden ipv zaterdag. De bloemen waren voor Pasen maar nu worden ze na Pasen bezorgd terwijl ze vanaf vrijdag bij DHL in een dicht doos zonder water zijn. Heel teleurgesteld, zonde van mijn geld. Ook geen zin dood bloemen na Pasen naar iemand te sturen daaroom maar 2sterren!

    • Arjen

      Hallo Azra, zonde van de tulpen en vervelend dat je ze niet meer voor de paseb hebt ontvangen. Helaas komt er soms een bezorging niet aan of veel te laat. We gaan je nieuwe toesturen, zou je door willen geven welke van de drie orders het betrof?

  6. Brenda (geverifieerde eigenaar)

    Dit is de eerste keer dat ik bij Happy Tulips heb besteld,Vandaag netjes bezorgd..

  7. Frank (geverifieerde eigenaar)

    Vandaag zijn de mooie bossen tulpen bezorgd bij de Apotheek waar mijn vrouw werkt. Ze waren er erg blij mee!

  8. Sonja

    Mijn schoonmoeder blij gemaakt met een bloemenzee. Let op, de bloemen zijn verdeeld in bosjes van 10. Niet dat ons dat wat uitmaakt

  9. Hilde (geverifieerde eigenaar)

    Prachtige, verse tulpen. Makkelijk te bestellen, goede communicatie, goede en snelle levering. Ontzettend blij mee dus doen we nog een keer.

  10. Sofi (geverifieerde eigenaar)

    Super snel mooi bloemen goed bezorging.
    Kortom ik ben erg happy!

  11. Eveline Blake (geverifieerde eigenaar)

    Wat een prachtige tulpen zeg. Had een bos van 100 besteld in 2 kleuren met verzoek erbij van goed bij elkaar passende kleuren. Echt, de mooiste tulpen en sterk! Staan nog steeds kaarsrecht. Gaatje onder kop, om de dag klein laagje vers water. Super mooi. We hebben het meeste weggegeven hier in de flat (ouderen) en mensen blij gemaakt. Veel en veel sterkere tulpen als bij AH etc. Heel erg bedankt!

  12. msb35 (geverifieerde eigenaar)

    Hi, I ordered on 9 APR, and according to DHL tracking it is not yet sent. When can I expect the delivery? Bestelling #6020

    • Arjen

      Hi, I see we made your delivery ready on 10th of April. Afterwards there has not been any tracking by DHL. I think it got lost.
      We will send you new tulips today. Kind regards

  13. Oscar (geverifieerde eigenaar)

    Ik had voor morgen besteld zaterdag hoop dat dit kan is mijn vriendin jarig

    • Arjen

      Hallo Oscar, zie dat je een uur geleden besteld heb. We kunnen nu helaas bezorging voor morgen niet meer regelen.

  14. mevr. L. Dhont (geverifieerde eigenaar)

    Mooie verse bos tulpen en vandaag keurig op tijd afgeleverd. Top!! Ik kan het iedereen aanbevelen.

  15. Katherine Martinez (geverifieerde eigenaar)

    Beautiful! Fresh! Delivered within 3 working days as committed.

  16. Remke

    Fantastisch, ik ben verrast door mijn beste vriendin met een grote bos tulpen. Helemaal geweldig. Wat zijn ze mooi en wat zijn het er veel TOP

  17. Marleen van de Velde

    Als ik vandaag bestel wanneer worden ze dan bezorgd?

    • Arjen

      Hallo Marleen, dat zal na Koningsdag verpakt worden. Ga dan uit van bezorging op woensdag. Als je voor 10.30 uur vandaag via avondlevering besteld heb je ze vandaag nog in huis.

  18. Monique Kroon

    Van mijn lieve dochter een ENORME bos tulpen mogen ontvangen. Prima verpakt en prachtige, sterke tulpen. Ben er verschrikkelijk blij mee. Er zat inderdaad ook een lief bericht bij. Dank aan lieve dochter (én Happy Tulips :))

  19. Daphne den Os (geverifieerde eigenaar)

    Prachtige tulpen!
    Een gedeelte van mijn bestelling kwam helaas niet uit, maar dat is zo ontzettend netjes opgelost. Ik werd verrast met nieuwe tulpen. En ze zijn echt ontzettend mooi. Top!!!

  20. Jessica (geverifieerde eigenaar)

    Ontzettend mooie tulpen!
    Snelle service en op vragen direct antwoord.
    Echt een aanrader.

  21. Mirjam (geverifieerde eigenaar)

    Mooie tulpen ontvangen. Voor 10.00 uur besteld en in de avond geleverd! Sms bericht van bezorger welke tijd ongeveer. Top!
    Nu maar hopen dat ze lang staan!

  22. Mirjam (geverifieerde eigenaar)

    Weer íemand blij gemaakt met jullie 🌷.
    Klein – puntje, werd 1 dag te laat geleverd.

  23. Yasmin Baakman (geverifieerde eigenaar)

    Ik had 150 tulpen besteld. Wow wat mooi en veel! Ik heb zelf 3 volle vazen in huis staan met witte en paarse tulpen. En meerdere bosjes kunnen weggeven in onze omgeving. Heel blij met de kwaliteit en deze mooie prijs.

  24. A. De Boer (geverifieerde eigenaar)

    Ik heb tulpen op woensdag 22 april besteld, niets ontvangen. Op maandag 27 april een mail dat er iets fout is gegaan bij dhl en dat er nieuwe tulpen verstuurd zouden worden. Op donderdag 30 april een mail gekregen van happy tulips dat ze op woensdag 29 april verstuurd hebben. Geen bericht van bezorger dus ik heb nog gemaild met vraag voor track and trace code, daar geen antwoord op gehad. Nu vrijdag 1 mei 19.40 nog niets ontvangen. Niet leuk, wilde mijn ouders verrassen. De tulpen worden er niet mooier op als ze twee dagen geleden verstuurd zijn en zo lang onderweg. Ik ben benieuwd of ze nog komen.

    • Arjen

      Hallo Annemieke, ik zie inderdaad dat er geen enkele wijziging is in de status na verzending afgelopen woensdag. Alle andere zendingen van afgelopen woensdag zijn bezorgd. Zal maandag contact opnemen met DHL waarom dit fout gaat bij jullie en daarnaast maandag via een andere bezorger de tulpen laten bezorgen. Excuses voor hernieuwde vertraging.

  25. Wendy (geverifieerde eigenaar)

    Supermooie tulpen. Mijn zusje was ontzettend verrast en blij. Ze had maar net genoeg vazen in huis.

  26. Judith Vis (geverifieerde eigenaar)

    Beste hardwerkende mensen.
    Afgelopen vrijdag bloemen besteld. En nog steeds zijn ze niet bij dhl afgeleverd.
    Ik heb 2x een email gestuurd, en nog geen reactie….. ik snap dat ik niet meteen geholpen kan worden in deze gekke tijd….. maar dit is wel echt vervelend. Mijn ordernummer is 8581. Willen jullie mij contacten aub.

    • Arjen

      De levertijd tot bezorging is ca. 2-3 werkdagen. Tulpen op vrijdag bezorgd zullen dinsdag of woensdag bezorgd worden.

  27. Maayke (geverifieerde eigenaar)

    Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen die wel betaald is en weet dus niet of de tulpen nu verstuurd gaan worden. Order nummer is 8867. Ik ontvang graag alsnog een bevestiging. Met vriendelijke groet

    • Arjen

      Hallo Maayke, we hebben je bestelling goed ontvangen. Waarschijnlijk is het bericht in de ongewenste mail terecht gekomen. Zou je hem als “Gewenst” willen markeren?

  28. Luciana Kunyosi (geverifieerde eigenaar)

    Beautiful tulips! Delivered within 3 working, just as said. Thanks!

  29. A. de Boer (geverifieerde eigenaar)

    Nog even een aanvulling op mijn review van 1 mei. Uiteindelijk op maandag 4 mei een prachtige bos tulpen bezorgd bij mijn ouders. Vervelend dat het verkeerd ging met de bezorging, maar heel fijn opgelost door jullie.

  30. Amy (geverifieerde eigenaar)

    Afgelopen woensdag tulpen besteld met gewenste leverdatum vrijdag. De tulpen kwamen werden op vrijdag bezorgd in een grote doos. Snel de doos opengemaakt en boven verwachting, wat een mooie bloemen!!! Onwijs blij, vandaag onze moeders en stiefmoeder gelukkig gemaakt met de tulpen.

  31. Agnes (geverifieerde eigenaar)

    Tulpen besteld voor een vriendin en ze zagen er prachtig uit, veel grotere bloemkoppen dan dat je ze ziet in de supermarkt. Wat wel jammer is dat de levering 5 werkdagen duurde, dus houd daar rekening mee. Bij opmerkingen ook om een kaartje gevraagd met tekst en dit hebben ze netjes er bij gedaan. Zeker aan te raden om hier te bestellen en je steunt ze er ook mee tijdens deze tijd. Hele mooie tulpen!

  32. Ilse Bakker (geverifieerde eigenaar)

    Hele slechte kwaliteit tulpen ontvangen.
    Had 200 tulpen besteld,100 voor mezelf en 100 voor een vriendin.
    Bij ontvangst lagen de tulpen op zn kop in de doos,paar kopjes gebroken.
    Bij een aantal bossen,hele lelijke bladeren.
    De tulpen staan nu 4 dagen en de meeste staan nu al niet mooi meer.
    Mijn vriendin vind de kwaliteit ook erg tegenvallen en heeft de helft vd bossen al weggegooid.
    Kortom niet tevreden en de regel “goedkoop is duurkoop” lijkt hier van toepassing.
    Heel teleurstellend.

    • Arjen

      Hallo Ilse, we nemen vandaag contact met je op. Tulpen op de kop in de doos dat hoort natuurlijk niet en is tijdens de bezorging waarschijnlijk misgegaan.

  33. Christina (geverifieerde eigenaar)

    Snelle en goede levering. Maar helaas was 1 soort tulpen (50 stuks) van slechte kwaliteit. Ze staan nu 6 dagen en ik kan ze weggooien want ze zien er niet meer uit. De andere soort staat nog wel mooi.

  34. pouleyn JP (geverifieerde eigenaar)

    Een echte aanrader, prachtig boeket, gewoon top.

  35. Petra v welie (geverifieerde eigenaar)

    200 tulpen gekocht, nou die hadden op de stort mogen komen. De bossen waarvan ik dacht dat ze nog mooi in knop stonden vielen bij opening uit elkaar, waren beschimmeld en rot. De andere bossen niet veel beter. Geel bruine stelen, aan het rotten dus en uitgebloeid. Mensen als je kwekers wilt steunen ga je gang, maar verwacht er geen tulpen voor terug. Wat een tegaanvaller. Ik wilde 20 bossen weggeven, maar de enige die er blij mee is is de prullenbak. Die ene ster moet eigenlijk 0 sterren zijn, maar ja dat kan niet.

    • Arjen

      Hoi Petra, aan je bericht te lezen is er duidelijk iets mis gegaan. We nemen contact met je op. Wil je ook je spam-mail checken, bedankt.

  36. Petra v welie (geverifieerde eigenaar)

    Na de teleurstelling van gisteren, werd er snel contact opgenomen en nieuwe tulpen gestuurd. Een dag later 200 mooie tulpen gekregen om weg te geven. Snelle actie en super bezorging door red je pakketje. Hoop dat de 20 ontvangers er lang van genieten. Dank!

  37. Marja (geverifieerde eigenaar)

    SUPER HAPPY!!
    Thank you very much. tulips arrived in zuidholland with DHL in a box very well packed and preserved!
    The whole house is now beautifully decorated
    Excellent customer service.
    Will order again! For sure 🌷

  38. FamilieV (België) (geverifieerde eigenaar)

    200 Tulpen vandaag mooi geleverd in stevige doos. Eerst een 2tal uurtjes in een emmer gezet. Nu nog genoeg vazen vinden 😉
    Hopelijk blijven ze lang mooi…

  39. Ferry L (geverifieerde eigenaar)

    Heb nu voor de 2e keer bloemen besteld, de eerste keer was het niet helemaal goed gegaan met levering en de bloemen stonden daardoor maar kort. Zowel de (spoed)verzendkosten als nieuwe bloemen gekregen, zeer goede service. Nu netjes op tijd de nieuwe bloemen gekregen die ‘t perfect doen. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar!

  40. Evelien (geverifieerde eigenaar)

    Prachtige bossen tulpen! Door een fout van DHL waren mijn tulpen verlaat (rond koningsdag), maar jullie hebben het keurig opgelost door nieuwe te sturen en we dus toch met verse bloemen zaten. Hartelijk dank voor de goede en nette service!

  41. FamilieV (geverifieerde eigenaar)

    Bij de eerste bestelling zat 1 pakket wat niet openging en precies een schimmel opzat. Na contact met Florah en bijhorende foto’s een nieuw pakket gekregen. Deze hebben een mooie week gestaan. Volg vooral de richtlijnen in de verpakking. Zeker voor herhaling vatbaar!

Een beoordeling toevoegen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *